Pure Fashion nyári tábor 2015

tábor19

Orfű. Egy kis falucska, megbújva a Mecsekben, egy sétára hívogató tó mellett, a hegy gyomrában élő sárkányról szóló legendával. Erre a festői szépségű helyre vittünk el 17 lányt, remélve, hogy jól fogják majd magukat érezni…

tábor12

Ők nem sejtették, csak mi tudtuk, mennyire izgultunk: fel tudjuk-e oldani a feszültségüket, hiszen a lányok többsége nem ismerte egymást, meg tudjuk-e nevettetni őket, át tudjuk-e adni nekik Isten szeretetét, egyszóval, jól fogják-e magukat érezni. Izgultunk, hiszen sok munkát fektettünk az előkészületekbe.

tábor16Bizakodva vágtunk neki az Orfűre vezető hosszú útnak, nem törődve a szemerkélő esővel. Hamar bebizonyosodott, hogy a félelmeink alaptalanok voltak, egy csapatnyi remek, nyitott és jókedvű lány verődött össze, akik szívesen jöttek, ha sétára vagy filmet nézni hívtuk őket, akik benne voltak a bringázásban, a sárkányhajózásban, a strandolásban, akik lelkesen ültek le gyöngyöt fűzni, pólót, táskát, tolltartót festeni, akikkel lehetett rögtönzött divatbemutatót tartani, akik háziasszonyokká váltak, ha bibliai ételkóstolásról volt szó, akik tele voltak ötletekkel a kvízjátékban, a versírásban, a színielőadásban.

tábor14Persze nem csak a bolondozásról szólt a tábor, ugyanilyen lelkesedéssel és elmélyüléssel ültek körbe, hogy meghallgassák a reggeli napindító gondolatokat, adtak hálát minden este a mécsesek fényénél, vettek részt vasárnap az abaligeti szentmisén.

tábor11Nem mondjuk, hogy nem volt szükség gyógyszerre, nem volt rosszullét a buszon, nem volt épületekből ki- és bezárás, késői vacsora és sajnos nem volt éjjel kettőig íródott városi vetélkedő sem, de ezzel együtt nagyon sokat adott nekünk a tábor. Talán kijelenthetem, hogy résztvevőnek, vezetőnek egyaránt.

tábor2A sok beszélgetés, a spontán közös éneklések összehoztak minket, és testileg-lelkileg feltöltődve hagytuk magunk mögött Orfűt, azt a kis falut a Mecsek völgyében, a tó partján, ahová visszavágyunk és ahová talán jövőre újra eljutunk.”

Palásthy Julcsi

PF koordinátor

U.i. Köszönjük szépen a szállást a Mecseki Diákszállónak! További képek Facebook oldalunkon találhatók: https://www.facebook.com/pages/Pure-Fashion-Hungary/180518071959773